Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera.
Merujuk perkara diatas, dimaklumkan bahawa pendaftaran kolej kediaman akan diadakan pada 10 dan 11 Julai 2010.
Oleh itu, pejabat kolej kediaman 5 akan mula beroperasi bermula 8 pagi - 7 malam.
Selain itu, kemudahan pengangkutan bas disediakan untuk membantu melancarkan proses perpindahan/pergerakan saudara/saudari ke UMP Pekan. Kemudahan bas juga disediakan pada hari Isnin (12 Julai) hingga Rabu (14 Julai) selepas waktu kuliah.
Untuk makluman juga, perkhidmatan bas tidak dapat disediakan pada Sabtu (10 Julai) berikutan program MINDS'10 masih berlangsung.
Link dibawah adalah jadual pergerakan bas.
http://docs.google.com/document/pub?id=1H1C7tGNmcmTxI1rK2M2rcPnQgN34Eu93NUPCibigdvA
Sekian. Untuk makluman dan tindakan saudara/ saudari.
Saturday, July 10, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Saturday, July 10, 2010
u/p : PELAJAR KANAN YANG AKAN MENDAFTAR DI UMP PEKAN
Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera.
Merujuk perkara diatas, dimaklumkan bahawa pendaftaran kolej kediaman akan diadakan pada 10 dan 11 Julai 2010.
Oleh itu, pejabat kolej kediaman 5 akan mula beroperasi bermula 8 pagi - 7 malam.
Selain itu, kemudahan pengangkutan bas disediakan untuk membantu melancarkan proses perpindahan/pergerakan saudara/saudari ke UMP Pekan. Kemudahan bas juga disediakan pada hari Isnin (12 Julai) hingga Rabu (14 Julai) selepas waktu kuliah.
Untuk makluman juga, perkhidmatan bas tidak dapat disediakan pada Sabtu (10 Julai) berikutan program MINDS'10 masih berlangsung.
Link dibawah adalah jadual pergerakan bas.
http://docs.google.com/document/pub?id=1H1C7tGNmcmTxI1rK2M2rcPnQgN34Eu93NUPCibigdvA
Sekian. Untuk makluman dan tindakan saudara/ saudari.
Merujuk perkara diatas, dimaklumkan bahawa pendaftaran kolej kediaman akan diadakan pada 10 dan 11 Julai 2010.
Oleh itu, pejabat kolej kediaman 5 akan mula beroperasi bermula 8 pagi - 7 malam.
Selain itu, kemudahan pengangkutan bas disediakan untuk membantu melancarkan proses perpindahan/pergerakan saudara/saudari ke UMP Pekan. Kemudahan bas juga disediakan pada hari Isnin (12 Julai) hingga Rabu (14 Julai) selepas waktu kuliah.
Untuk makluman juga, perkhidmatan bas tidak dapat disediakan pada Sabtu (10 Julai) berikutan program MINDS'10 masih berlangsung.
Link dibawah adalah jadual pergerakan bas.
http://docs.google.com/document/pub?id=1H1C7tGNmcmTxI1rK2M2rcPnQgN34Eu93NUPCibigdvA
Sekian. Untuk makluman dan tindakan saudara/ saudari.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment